funkyangelgirl

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Höst på intåg

Av Lena jönsson - 9 september 2012 19:05

Höst i luften..

Ett halvår sen lillkillen kom till världen

Var har detta halvår tagit vägen??

 

 

Har inte mått så bra på sista tiden.

Finns dom i min närhet som vet varför

 

Stort tack till Peter som funnits där å lyssnat när d var kämpigt   

 

Stort tack till min lilla Gosnos Malin   

Känns så skönt att jag kan säga exakt hur jag känner å tycker just i stunden när d e som svårast

Att veta att hon förstår mig så himla bra utan att jag behöver utveckla saker å ting

Tack fina du för att du stått vid min sida när d varit som svårast

Du är guld värd är så glad du finns i mitt liv

 

 

Även ett stort tack till Mor å far som funnits där å hjälpt oss när d behövts     

 

Och inte att förglömma min fina make som funnits där å stöttat å fångat när allt rasat för mig

Älskar dig och glad du finns i mitt liv   

 

 

 

 

 

 
 
Malin

Malin

9 september 2012 20:48

;-) Jag tackar dig lika mkt för att du finns i mitt liv darling <3 Utan dig hade alla mina tankar tagit död på mig. Det här tagit mig 31 år att hitta en sån underbart bästa vän som dig ;-) Puss på dig

http://MalinOpel.blogg.se

 
zezze

zezze

9 september 2012 21:34

Låter som de börjar gå på rätt håll vännen... Måste ses nån dag...kramen

http://zezzan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena jönsson - 21 juli 2012 19:33

För 4½ månad sen föddes du Vår fina lilla pojke    3 veckor för tidigt kom du in i denna värld med en raketfart..  För när du väl tyckte d var dax å komma gick d undan Vår lilla fina racerbebis Å i samma takt har du fortsatt För varje...

Av Lena jönsson - 19 januari 2012 20:50

Trodde att starten på 2012 skulle vara bättre än den varit... Men icke Känns som det ena efter det andra hela tiden kommer Det ena negativa besked efter det andra Det är en fin liten hög som ligger där nu å gror Kanske därför man e så trött...

Av Lena jönsson - 12 november 2011 15:49

Har haft en del tankar den sista tiden Inte riktigt vetat hur eller om man ska uttrycka dom Men känner att det är dax att göra något Det får bära eller brista Känns som det kvittar i dagens läge   Det är snart ett år sen som jag valde att...

Av Lena jönsson - 4 oktober 2011 11:43

Är väl dax för en uppdatering Vet egentligen inte vad jag ska skriva Känner inte för något just nu Känner mig så ur gängorna Gör bara det som förväntas av mig En miljon tankar snurrar samtidigt som jag känner mig tom Konstig känsla men ...

Av Lena jönsson - 13 juli 2011 16:40

Mycket far runt i skallen just nuVågar jagKan jag?Det är så mycket jag vill just nuMen frågan är....Går det att genomföra?Vissa saker ja d gör dom säkert.. Men de andra..Där e fråganVågar jag släppa in dig helt??Vågar jag lita på dig fullt utVisst du...

Presentation


Undrar du något fråga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards