funkyangelgirl

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Tankar

Av Lena jönsson - 3 juni 2011 11:11

Mycket som hänt sista tiden

Jag och Mikael gifte oss för drygt två veckor sen..

Var en helt underbar dag trots lite missöde men som löste sig till det bästa i sista stund..'

Tack alla för hjälpen vi fått för att göra denna dag möjlig å tack alla som kom.

Börjar sjunka in nu att man e gift å inte längre sambo..   

 

Känner mig dock ledsen å nedstämd titt som tätt men försöker hålla upp fasaden inför alla...

Vet ej varför det är så här vill bara det ska försvinna...

 

Aja skitsamma nu.. Upp med hakan å ta itu med det som måste göras här hemma..

 

Ha en skön helg alla där ute..

Pözz

 

 

 
 
Ingen bild

emma

3 juni 2011 13:46

jag älskar dig soulsister <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena jönsson - 9 september 2012 19:05

Höst i luften.. Ett halvår sen lillkillen kom till världen Var har detta halvår tagit vägen??     Har inte mått så bra på sista tiden. Finns dom i min närhet som vet varför   Stort tack till Peter som funnits där å lyssnat när d var k...

Av Lena jönsson - 21 juli 2012 19:33

För 4½ månad sen föddes du Vår fina lilla pojke    3 veckor för tidigt kom du in i denna värld med en raketfart..  För när du väl tyckte d var dax å komma gick d undan Vår lilla fina racerbebis Å i samma takt har du fortsatt För varje...

Av Lena jönsson - 19 januari 2012 20:50

Trodde att starten på 2012 skulle vara bättre än den varit... Men icke Känns som det ena efter det andra hela tiden kommer Det ena negativa besked efter det andra Det är en fin liten hög som ligger där nu å gror Kanske därför man e så trött...

Av Lena jönsson - 12 november 2011 15:49

Har haft en del tankar den sista tiden Inte riktigt vetat hur eller om man ska uttrycka dom Men känner att det är dax att göra något Det får bära eller brista Känns som det kvittar i dagens läge   Det är snart ett år sen som jag valde att...

Av Lena jönsson - 4 oktober 2011 11:43

Är väl dax för en uppdatering Vet egentligen inte vad jag ska skriva Känner inte för något just nu Känner mig så ur gängorna Gör bara det som förväntas av mig En miljon tankar snurrar samtidigt som jag känner mig tom Konstig känsla men ...

Presentation


Undrar du något fråga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards